22/10-08

Men vafaaaaan!!!
MÅSTE man trycka in 15 snoriga ungar på en tunnelbanevagn som redan är full till bristningsgränsen?

Så såg min morgon ut. Skitkul.
Kommentaren från den finska dagisfröken var "vi måste med. vi MÅSTE med."
Vi andra i vagnen (som redan hade svårt att andas för att det var så fullt) förstod inte riktigt och blev inte jätteglada. Men resten av resan hade jag i alla fall äckliga barnfötter som stod PÅ mig medan jag försökte njuta av min morgon på tunnelbanan.
Suck.

Annars?
Tentorna ska in på fredag. Eller egentligen på måndag, men jag vill gärna ha en ledig helg, så fredag vore bra.
Tilläggas bör att den ena tentan är halvklar och att jag inte ens har börjat på den andra. Skit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0