26/11-08

Jeez.
Jag är världelös. Helt och hållet.
Jag måste verkligen komma igång och plugga snart. Självdiscipilinen är på noll.
Jag kommer aldrig hinna klart till tentan på tisdag.

Nåväl. Det brukar lösa sig.

Fortsatt väääldigt ensamt här hemma, så ikväll flyr jag och kissen till Elin och leker lite. Och imorgon flyr vi till mammsen och plir lite ompysslade.
Tur att jag har henne i alla fall. Lillkissen min. Min lilla solstråle som bestämt sig för att snön är jäääääätteskojjig, om än lite konstigt kall och blöt. När man kommer in är det enda som gäller att bli omkringburen på i nån timme. Sen är det ok igen.



Kommentarer
Postat av: jessi

Guuuuuud vad söt!!!!! Jag dör. Är hur avundsjuk som helst. Kram Svägerskan

2008-11-26 @ 21:45:37
URL: http://www.jessimartin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0