25/11-08

Så var jag ensam.
Lämnad ensam kvar när J och de andra åkt till Thailand.
Inte för att jag vill åka dit. Faktiskt inte.
Och egentligen tyckte jag att det skulle vara lite skönt att få två veckor helt ensam.
Men natten var tung, och jag saknar dig redan.

För övrigt är det snökaos ja.
På ön har vi nu 50 cm snö. Så mycket har jag aldrig sett här ute. Framförallt inte eftersom förra vintern var helt snölös.
Grannen var snäll och kom över med traktorn och skottade uppfarten åt mig så jag kund ekomma upp med bilen... men det har tyvärr bara fortsatt snöa sedan dess, så nu fick jag gå ut och skotta för hand igen.
Dagens fysiska aktivitet avklarad.

Anyway, jag har hur mycket ledig tid som helst nu. Don't be a stranger.

Kommentarer
Postat av: angelica

Nämen hej tjejen :)

Ja'a du,2veckors kvalitetid med sig själv är att vänta för oss båda antar jag,nu när karlarna fart iväg till soliga&underbara Thailand!



Ska ju tydligen bli +7 på torsdag,så då antar jag att snön försvinner illa kvickt o sen slipper du ju skotta mer :P



Ta hand om dig vännen,

kram

2008-11-25 @ 11:43:24
URL: http://www.angelicas.se
Postat av: Äjlin

Hi hi, this noght I won´t be a stranger! Ni är så välkomna till min kaoslya! Men det kommer bli så fint! Jag tejpade allt igår =) Bara golvet kvar att täcka och sen en finurlig grej som jag behöver a second opinion på, sen tutar å kör vi! Med VIN såklart. Jag har alla sorter, den du =) Jag har träningsvärk idag kan jag säga...efter att ha släpat hem den där tokstora hinken....10 liter färg är fan tungt!



Jag ringer i eftermiddag

Puss gumsan!

2008-11-26 @ 07:55:39
URL: http://ogonblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0