3/12-08

Jag hör konstiga ljud.
Det är nog ett bevis på att jag varit ensam för länge och nu börjar bli paranoid.
Men på riktigt. Flera kvällar i rad har jag hört ett mullrande ljud typ... över huset. Mycket märkligt.

Trött idag.
Sådär jag-orkar-knappt-ta-mig-ur-sängen-trött.
Jag känner igen det, och jag känner igen känslan.
Hopplöshet.

Kissen har fått en ny leksak idag i alla fall.
Äntligen kom det (ända fram till dörren, tack DHL!). Det efterlängtade lilla klösträdet som jag såambitiöst ropade in på tyska (jag kan inte ens tyska) ebay.


Det uppskattades omedelbart och Isa hittade en grym utkiksplats.

Kommentarer
Postat av: jessi

Ha ha kolla prinsessan, klart hon skall vara i toppen i tornet :-) kram i vintermörkret.

2008-12-04 @ 20:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0