2/12-08

Idag var tentadag.
Pust!
Skitsvår såklart, men det förstod jag ju.
Anyway, nu är den klar. Blir det omtenta så är det först i mars.

Efter tentan samlades ett jäng och åt lunch och tog vår livs första tenta-öl. Grymt.

Sen var jag på panduro på forum. Tyvärr hade de inte riiiiktigt det jag ville ha, men det gick bra ändå.
Idag har jag gjort tvål.
Första gången, och de blev inte jääääättebra, men ganska!
Lite smågrejer som jag ska göra annorlunda nästa gång.

En rosa rosendoftande tvål med rosenblad och en lavendeldoftande tvål med torkad lavendel i.






Kommentarer
Postat av: angelica

nämen shit vad seriöst o göra tvål :) vad häftigt!!!!!Har du provat ngn av dom än?Ja menar,typ så de löddrar som de ska o så man blir ren o luktar gott?Verkar ballt,måste nog undersöka det där lite - mot panduro :P haha

Kram kram

2008-12-02 @ 22:25:57
URL: http://www.angelicas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0